Obchodní podmínky, reklamace a ostatní důležité informace...
ZÁKLADNÍ PRAVIDLA NÁKUPU NA STRÁNKÁCH SPERKY-MIRON.CZ | POŠTOVNÉ A BALNÉ | ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY | DODACÍ LHŮTA | ZÁRUKA | REKLAMAČNÍ ŘÁD | ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY , VÝMĚNA ZBOŽÍ
Veškeré objednávky uskutečněné na www.sperky-miron.cz jsou považovány za závazné. Objednáním kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, které jsou k dispozici na www.sperky-miron.cz, a že s nimi souhlasí. Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy zaslané zákazníkovi. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že objednané zboží se již nevyrábí a dále z jiných důvodů. V těchto případech bude kupující neprodleně ze strany prodávajícího kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Právní vztahy vzniklé uzavřením kupní smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku.
V ceně zboží není obsaženo poštovné. Při nákupu nad 1.000 Kč se poštovné neúčtuje. Balné je u všech objednávek zdarma. Objednané zboží zasíláme Českou poštou na dobírku. Cena poštovného u dobírky je 139,- Kč a v případě platby převodem 99,- Kč.
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit, a to telefonicky, či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail a číslo objednávky (datum objednávky) .
Termín dodání je obvykle 24 až 48 hodin od přijetí objednávky, není-li uvedeno jinak. Pokud se tato doba prodlouží budeme Vás informovat na Váš e-mail. V době odeslání Vaší objednávky Vám bude zaslána zpráva o expedici e-mailem či SMS (je-li uvedeno telefoní číslo).
Na všechny produkty poskytujeme záruku 2 roky od převzetí zboží (datum expedice na faktuře nebo daňovém dokladu). Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na změny či poškození zboží, které bylo způsobeno nesprávnou údržbou a nesprávnou manipulací, tedy v rozporu s návodem na manipulaci se zbožím.
Kupující je povinen dodané (nepoužité) zboží prohlédnout, a o případných závadách nás písemně či e-mailem informovat do tří pracovních dní od převzetí zásilky. Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. O reklamaci nás informujte telefonicky, e-mailem nebo písemně. Zboží odešlete na naši adresu, k zásilce připojte důvod reklamace, Vaši adresu, telefonní číslo a originál daňového dokladu. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit co nejdříve. Nejpozději však do 30 dnů od přijetí.
Poskytujeme 14ti denní lhůtu na vrácení zboží bez udání důvodů. V případě, že nebudete stoprocentně spokojeni, pošlete nám neporušené zboží, v originálním obalu zpět na naši adresu jako cenné psaní. Po obdržení vráceného zboží, Vám obratem zboží vyměníme, nebo Vám vrátíme peníze. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.
článek zobrazen: 4664x Export do PDFkošík je prázdný |
Objednejte zboží za 1000 Kč a získejte poštovné ZDARMA! - zbývá utratit ještě 1000 Kč
Objednejte zboží za 3500 Kč a získejte poštovné ZDARMA i pro případ zaslání zboží do Slovenské republiky! - zbývá utratit ještě 3500 Kč